Vanaf nu kan heel BelgiŽ goedkoop (internationaal) telefoneren met het voorkiesnummer 1616 van CallCheap.
Klantenservice  

Kijk aub eerst of uw vraag hiertussen staat - klik op de vraag voor het antwoord.

Hoe kan ik met CallCheap bellen?
Ik ben aangesloten bij Tele2 of Scarlet (of een andere 16XX-aanbieder. Let op geen kabelaansluiting!). Kan ik nu nog via CallCheap bellen?
Als ik 1616 draai hoor ik dat ik me moet aanmelden, maar ik ben al aangemeld.
Hoe kan ik me weer afmelden bij CallCheap?
Wat betaal ik als ik CallCheap ga gebruiken?
Hoe kan ik de tariefmelding uitzetten?
Waar kan ik jullie klantenservice bereiken?
Zijn de genoemde prijzen inclusief of exclusief BTW ?
Hoe kan ik mijn klantgegevens bij CallCheap wijzigen en bekijken?
Ik ben mijn klantnummer kwijt. Wat nu?
Ik (heb ISDN) en wil nog een telefoonnummer toevoegen, kan dat?
Hoe weet ik wat de kosten zijn van het gesprek?
Moet ik me aanmelden voor CallCheap?
Hoe betaal ik voor gesprekken gevoerd met CallCheap?
Krijg ik een rekening toegestuurd?
Ik bel momenteel via mijn kabelmaatschapppij. Kan ik ook via CallCheap bellen?
Ik wil naar een land bellen wat niet op de tarieflijst staat, kan dat?
Kan ik ook internetten via CallCheap?
Kan ik CallCheap vanaf mijn mobiel gebruiken?
Moet ik het zone nummer intoesten als ik binnen mijn regio wil bellen?
Wanneer wordt het geld van mijn Credit Card afgeschreven?
Werkt nummerweergave via CallCheap nog gewoon?
Ik ga verhuizen en krijg een nieuw telefoonnummer, wat moet ik doen?
"Fair use policy (FUP)" wat betekent dat?.

Staat uw vraag hier niet tussen, klik dan hier .

| << vorige | venster sluiten |